Most viewed

Posted by : Fiza Chan..! Saturday, January 14, 2012

Salam'alaiyk.



hehe, tah pape je tajuk post tue...

Suatu ketika, pernah fiza terbaca,

"orang yang berdakwah tu xsemestinya baik latar belakangnya, tetapi berdakwah itu salah satu cara untuk memperbaiki diri "
wallahua'alam..

lebih kurang gtu lah sikit2.

Alhamdulillah, masih diberi kesempatan untuk bernafas di petang Sabtu nie.. Terbangun dari tidur petang tu xsemestinya bermaksud pemalas, cuma mungkin, melepaskan penat mengemas rumah pg td agaknye.. ^_^... tp, ape2pun, tidur petang tu sangat xbagus .. jangan tiru aksi ni dirumah ye adiik2 =P.

Masa lapang
Allah tu memang pemurah. diberiNya masa lapang setelah berbulan fiza berkuliah dan juga berpersatuan.. ecece, mcm ape dah ayat "berpersatuan" tu... :P.. aiyaiyai, rasa mcm kurang sesuatu lak, bila dah terbiasa ke kuliah tiap2 hari minggu.. pegang pen dan notes.. Itulah manusia, perlukan masa untuk menyesuaikan diri dalam situasi2 baharu.. tapi, fiza tetap bersyukur sebab masih berkesempatan mempunyai masa lapang.

Sunyi
Sunyi je rumah hari nie... semua orang da pun sampai ke rumah family masing2, insyaAllah. tinggal fiza dan sahabat baik, tima, je kat rumah B-2-12 nie.. Fakulti pun senyap je.. mane xnye, most of the students are having semester break for 1 month.. yang tinggal, peserta2 kem Aspirasi Unggul, kem Veterinar, final year project's students, and medics.. so, sunyi ^_^v.

Kem Aspirasi Unggul
Tonite it's gonna start. Amanat Pengetua?? wuhuhu, i wonder how it's gonna be tonite ^_^..


Owh by da way.. semoga video tu memberi manfaat kepada kita semua.. sokong Ustaz Azhar~! Allahuakbar!

.. Assalamualaikum ..

One Response so far.

- Copyright © Wings of Words - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -