Most viewed

Archive for September 2010

Time tO say tata... .

By : Fiza Chan..!
Assalamualaikum..
tOday is 13 Sept already huh.. tOmorrow kuliah will stArt as usual, sO.. have to go back to hostel..
alaaaaa... nO want yet la..
Anyway, wat to happen is gOing to happen, sO " go fiza go,,! p baliq nuh..! " hehe,
i'll go, but i'll miss my family sO much.. Only Allah knOws hOw much i lOve them..
" mama drIve eloK2 nanti yek.. " huhu

haa, 5 mOre week befOre fInal exAm.. tHough time to gO , fiza.. KeeP strOng.. jUst 5 week lOr..
mInna sAn, prAy for my success ehh.. thAnks.
and, everyOne, Happy Raya Eidulfitri... !
jOm pAkat balik .. kIte masiH ade tanggungjawab yang perlu disempurnakan..!
Assalamuaikum...
Tag : ,

Marhaban Ya eidulfitri

By : Fiza Chan..!

Alhamdulillah, kita telah pUn melangkah ke Bulan sYawal.. Tahniah kepada seluruh Umat Islam kerana telah berjaya mengharungi ujian selama 30 hari cukup2 tahun nie..

Biarpun kita telah memberi lambaian selamat tinggal buAt Ramadhan, namun, biArlah pengajaran yang dibawanya dikekalkan hingga hujung Nyawa…

 

Selamat Hari Raya fiza ucApkan buAt keluArga, temAn, dan sahabat2…. Sejuta kemaafan atas ketidak-sempatan, dan ketidaksampaian mesej kepada kamu semua.. Line Buzy sgt, dAn kebetUlan Kedit hAbis pulakkk.. hiiii..

 

Ape2pun, dihArap penuLisan blOg ni Dapat mengUbat LuKA andA yang tergUris akIbat bUdak cOmel ini.. ^_^..

 

Jom bersiAp untuk sOlat Hari Raya, dAn kita Rayaaaa…~

kEpada Rakan2 di luAr sAna  yAng menpUnyai blOg, sila2kAnlah menjadi fOllower fIza yer…~

PecAhkan kesUnyIan blOg!!!

By : Fiza Chan..!
Assalamualaikum..

aLhamdulillAh, arrive hOme ( SP punye) ..
A bit lAte of repOrting dis bUt still, i wanna wrIte it in mY blOggie~
Hari ini, 29 Ramadhan, Malam 30 Ramadhan, InsyaAllah..
PersOalannya, adakah esOk Raya?

ehehe,
Jom kite nAntikan jAwapan kepAda persOalan nie dengan tenAng dan pEnuh kesAbaran..

TerjAhh~

Mana kAmu?

By : Fiza Chan..!
Salam Ukhuwah..

terasa nak menaip plak sebelum 'mati' jap lagi..
tO kawan2 diluAr sana.. sejUta kemaAfan atas kehilangan dirikU.. aku sentisa mendoakan selamat berjuang buat semua..

kpD mU, deathkinxx, perjalanAN masih jauh.. teruskanlah walau sepahit mana pun kerana ubat itu sememangnya pahIt tetapi ia membawa kemanisan setelah kepahitan hilang.. kuatkan iman, teguhkan haTI, CaRi semangAt mu ..

" Izinkan ku bersEndiri,
Menyingkap dirI dAlam sepI..
sejAuh maNa harUs ku selAmi,
BisakAh aku mengerti...?

hAi sanG diri,
di mAna kAmu bersembunyI?
sudAh lAma akU mencari,
belUm puAs aku jelajahi dIri,
nAmun, mUncullah, wahAi sAng diri...

Aku perlU mengErti,
demI duniA yang aku sedaNg kutempUhi,
demI akhIrat yang menanti..
mUncullAh..

Ya Allah, apAkah ini ujIAN untuk hAmbaMu?
tetApkanlah hAti ni...
Izinkan Aku mEngerti alAm fana ini... "

mAaf kerana tidak menjAdi yang terbAik..
berjuanglah, sahabat...

I love My lAppy~

By : Fiza Chan..!

LappY’s desktOp nEw view..~

my desktop!!

Hee, Salam sejahtera, Salam 1 MALAYSIA..~

feels like wanna pOst sOmething, br jE hbs Revise biO..

waaah, cArdiaC CyCLE ! PAcemAker ! rOot prEssuRe..! TRanspiration-cohesiOn-TEnsiOn mecHanism?? weee, mAu jd phArmacIst kne lA Otai,

Ok fiza chAn?? huu, tingAt kat mY ‘cArdiac muscle’ lak..

SoOo Many things happen these few dAys.. nEed sumOne to tAlk with bUt…

“eISH, P JuMPAq Cg rAshimi kang..”

hihi mY kaunselor me~

well, these things kinda disturbing.. sense of losing myself, loSing da spirit of studying , losing the sense of being as usual with friends.. i dun talk much with my practicum-mate .. But still, they are sO nice to me.. thanks verY da mUch.. ^_^

i’m facing to path in front me.. which oNe to choose? bOth is gUd but, one of them is better. bUt..

ahh, there’s still but ehh..

wAtever comes.. i must fOcus.. for my Family, mysElf and mY future.. ( mOtivating myseLf.. hiii )

i gOt pEOple hOpe.. i mUst prOve that i cAn.. if Malaysia Can////, whY we cAn’t??? ( hehe )

cOme2 mY friends, leTs excite ourself.. so cHoose,

lYman? Balmer? PasCHen? Brackett? oR PfuNd??

( cHemy thinggg~ )

fEeling a bit better nOw.. nEed to stAy fOcus.. nOw, gOing to finish my kOmposer Assignmnt ..

oWh by da wAy, pleAse kindly clIck da nUffnang icOn ya.. dOnating is cAring.. wiiii~

Assalamualaikum..

TyPED on the AfternOon 4-sept-2010

Delayed pOst~

Tag : ,

- Copyright © Wings of Words - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -