Most viewed

Archive for 2013

Spread the words!

By : Fiza Chan..!
Assalamualaikum readers!

Phewwww.. almost a year ea I haven't write? Sorry dear, A lot of stories behind all of this. So, what's up?
Okeh, currently third year Nutrition student, struggling for academics and all craziest things around! hehe, sounds fun but believe me, they are all awesomely challenging~ I'm getting chubbier?? ahh... The pics prove it all~

To break the silence,



1) I've started a mini business!!! okay2, chill~ Entrepreneurship awareness thinggg and Minions Maniac, soo here it goes~! Poka.Printing ! come and like the page! Aha, looks like this future Nutritionist have started to love doing business ^_^v. oh ya! currently launching the promotion ~

Ey, one most important thing to share, other's problem is an opportunity to tackle! So, since the college residence are craving for cheaper printing rate and nearer printing service, here comes Poka.Printing! ehehe.. trust me, tackle the problem :)



2) Aha, Currently working on one of my biggest event , organize by the student society of Faculty of Medical and Health Sciences. So, as publicity member, I would like to promote everyone to join us! What is it all about?
It's a program to increase the awareness of health and healthy life! wanna know more, come and like our page! we are targeting 800 likes until the end of this December. Your support is our inspiration ^_^. thanks a lot!

well, well well.. This week is the last lecture week for my 5th semester. Now the final exam fever haunt everyone here... Please pray all the best to all candidates and me too ^_^. InshaaAllah, till next time, i'll get back to you ^_^.

Luv,
R.Nutr. Fiza (inshaaAllah)

Keep strong to survive. Pray for Mesir.

By : Fiza Chan..!
Assalamualaikum..

Hi readers.. ^__^

Having great time with family at home and really appreciate it.. every moment is priceless to be compared to others.. Alhamdulillah.

 I always wonder, will I be able to return to mama and my family, again, after this? Too scared to face the outside world, gun shot here and there, kidnapping, turbulence, upheavel in Mesir, catastrophe in China and so on.. It's too dangerous. And a few moment ago, Malaysia was surprised by a mad husband done violence against his wife, in front of their children. What a Nonsense! Oh Allah, please protect my family , and merged me with soleh future hubby. InshaaAllah.

Friends and people who reading this, there is sumthing I wanna share. Pray for Mesir . Peace!



I am amazed by my mom. How she raised us until now. How she is brave enough to let her children travel far from her searching for knowledge. Until now, I'm still scare to let my future child , (if I had one later) to go out alone. She is strong mama I ever known. Mama used to told me and my siblings,

" Bismillahitawakkal tu'Alallah.. Minta kat Allah tolong jaga anak2 mama.,"

Yup2, Allah has the full power to decide everything. If He say "Yes" , means yes.

"Kun fa ya kun"

All He want is for us to ask and have faith in Him. InshaaAllah.

Ahhh, semester break is coming to an end. No more pamper. Only strive and keep strong to survive. Right now, I'm having headache but still can have good sleep .. But later? must keep on going. (Takkan nak skip kelas kottt :P ) kecuali parah sangat.

Sem 5 schedule has been arranged. It's just me, I am the one to decide whether to excel or to loose in this battle. Learning is a Race. ! Okay friends, remember, we can be the best planner, but Allah is the best decision maker. Pray , and ask from Him. ^_^.

Need to have a break. It's headache time! :3
Nitey.!

Wallahu'alam.

InshaaAllah,
future R.Nutr. Fiza

Bon Eid Mubarak..?

By : Fiza Chan..!
"Allahummaa bariklanaa fii rajaba wa sya'ban wa balighna ramadhan"


(Ya Allah berkahilah kami di bulan Rajab, Sya'ban serta sampaikanlah
kami ke bulan Ramadhan)
 
Perginya Ramadhan, terasa hilangnya satu nikmat.
Oh Allah, pertemukan kami di ramadhan tahun depan. Amin..
 
 Assalamualaikum wbt. Salam 5 Syawal 1434h ^_^.
Alhamdulillah, selesai kita berjuang di bulan Ramadhan, tiba masanya kita meraikan kemenangan dalam bulan Syawal. Puasa sebulan, raya pun sebulan ke? Jenuh nak makan laaaa~
 
Pertamanya, mari kita ucap Astaghfirullahal'azim.. atas kesalahan yang kita buat setelah 5 hari berada dibulan Syawal. mungkin kita xsedar, tapi, al-maklumlah, dikelilingi makhluk Allah yang dirantai selama sebulan ni, buatkan kita leka yang teramat. xgitu..? 
 
Raya kali ini dirasakan sedikit berbeza, dan makin berbeza saban tahun. mungkin, diri ini sahaja yang merasakannya.. perasan sorang2 agaknya. :3. Rasa seperti, takbir raya makin berkurang dicorong2 media massa, tetapi rancangan berbaur hiburan yang melimpah ruah ditayangkan.  Bukan mahu berkata tidak manis, tetapi, ana sedih melihat fenomena raya yang dipamerkan. Cukuplah mengambil contoh salah satu program tivi, ana Sedih melihat rancangan KPR yang ditayangkan baru2 ini. Adakah begitu 'murah' muslimin dan muslimah sekarang? 
 
Namun, alhamdulillah, masih ada hiburan yang berunsurkan nasihat serta teladan. Mabruk 'alaika kerana berjaya membawa rancangan2 sedemikian kehadapan. ^___^. Rindu alunan suara adik2 kecil evolusi huffaz, "tak tengok rugi, tak baca lagi rugi" , dan lain2.. tak gitu? Cuma disini ana ingin berpesan kepada diri sendiri dan rakan pembaca, jangan sia-siakan mata ganjaran yang dah kita kumpul dalam bulan Ramadhan, untuk keseronokan dunia. 
 
Again, it's five of us.. together. ^__^ may this bond be blessed forever. 

 
 Terima kasih yang teramat kepada sanak saudara yang sudi bertandang ke rumah, juga insan2 istimewa yang hadir :) inshaaAllah, ada rezeki, datang lagi ^____^. 
 
 So people, have a blast raya and life ahead. Datangnya Aidilfitri dengan penuh keceriaan dan barakah. Jangan biarkan keberkatan Aidilfitri pudar dek kelazatan dunia. InshaaAllah, nanti kita cerita2 lagi ye! hati2 dijalan raya, balik ke kota mencari ilmu dan rezeki. 

Firman Allah dalam Surah Ali Imran pada ayat ke-14 yang bermaksud :

“Dijadikan indah pada (pandangan) manusia kecintaan kepada apa-apa yang diingini, iaitu: wanita-wanita, anak-anak, harta yang banyak dari jenis emas, perak, kuda pilihan, binatang-binatang ternak dan sawah ladang. Itulah kesenangan hidup di dunia, dan di sisi Allah-lah tempat kembali yang baik (surga).”
wallahu'alam.
InshaaAllah, 
future R. Nutr. Fiza

Ramadhan: Kenapa ustaz asyik cakap mcm tu?

By : Fiza Chan..!
Assalamualaikum, salam Ramadhan Kareem.


Are we Muslims only in Ramadhan..? Okey, fiza tinggalkan quote itu untuk muhasabah diri bersama ^____^. Alhamdulillah, hari ni sudah ramadhan ke berapa adik2?? hehehe, mcm dalam TV pulak tanya kan? Apapun, tahniah dan syabas bagi saudara se-Islam fiza yang masih kuat melawan nafsu di bulan mulia ini.

Quoted from friend in FB :
Nabi s.a.w. berbuka hanya dengan tamar kering.
Org miskin berbuka dgn ikan kering.
Tapi, ramai yg berpuasa duk buat dosa kering.
Insaflah.
- syabab musafir kasih -
 Okeh, itu sekadar perkongsian. kalau g terawih, ustaz2 mesti selalu cakap, tentang Ramadhan ada 3 Fasa. Lagi-lagi, bila kita dah melangkah ke fasa kedua Ramadhan. Fasa ape tu..? siape tahu, cepat angkat tangan! ^_^. Dalam satu hadis, ada menyebut : 
Bulan Ramadhan, awalnya rahmat, pertengahannya keampunan dan akhirnya keselamatan daripada api neraka
Mesti dah biasa dengar kan? 10 hari pertama ialah Rahmat. 10 hari kedua adalah Keampunan. 10 Hari ketiga adalah keselamatan dari azab neraka. Kenapa Allah buat semua ni???? ish3.. Sesungguhnya, dalam banyak2 bulan , Bulan Ramadhan adalah bulan penyeri segala bulan. Allah ciptakan bulan ni, khas untuk kita beramal sebanyak mungkin dan Dia akan beri pahala berlipat kali ganda tanpa kompromi. Sweet kan Dia? Tapi, tak dilupakan juga bulan2 dlm kalendar Islam yang lain.. Jangan jeles ye . :P 
Tau tak? Allah telah makbulkan doa kita. Doa yang mana ek??? Haaa, lupe la tu. Ingat tak, pada ramadhan sebelum ni, kita sama2 berdoa kepada Allah agar dipertemukan dengan Ramadhan seterusnya. Alhamdulillah, kita dikurniakan kehidupan dalam Ramadhan kali ini. Baik tak Dia..? Sesungguhnya Dia maha Mendengar rintihan hambaNya. 
Jadi, manfaatkanlah Ramadhan kali ini dengan lebih baik dari semalam. dan esok lebih baik dari hari ini. Nak tips tak, macam mana nak manfaatkan fasa kedua Ramadhan ?? nah, fiza kongsikan tips baikkk punya bagi mencari keampunan Allah dalam fasa kedua ni.. tapi, jangan lah dalam bulan Ramadhan aje kite semangat. Are we Muslims only in Ramadhan..? 
 
klik pada pautan ini ye!  : Formula mendapat keampunan Allah di fasa Kedua Ramadhan
So, jaga hati, kawal nafsu, inshaaAllah, Dia maha pengasih kepada hambaNya. Fighting! wassalam.
From, 
InshaaAllah R.Nutr. Fiza

Bubbye SUKMA, Ahlan wasahlan ya Ramadhan..

By : Fiza Chan..!
Setting : having a bowl of Mee Goreng Sedap, a mug of Nescaffe 3 in 1, raining. :P

Assalamualaikum dear readers.
 Pheewww, what a memorable weeks of SUKMA ever~ ^_^

Alhamdulillah, SUKMA has come to it's end and now, Ramadhan is just around the corner. Btw, it's tomorrow :) I would like to express my gratitude to my supervisor , kak Anis and Kak Pau for their best guidance and to Pn. mOha for the $$$$$ :) . To my team-mates, you guys are the best! I always wonder at first, whether I can work well with you guys or not. But now i can't deny, that you guys are my very best friends and teammates! Thanks to Along (Fizza), Angah (Syafiq), Kak Yas, Fa'izah, Laisha, Andak (Najib), and Usu (Naji) for every single moment your guys have shared :)


Hmm, well well ~ It is a great pleasure to serve as JKKP Sajian & Makanan for this SUKMA XVI. it's not the money that we chase nor the popularity. For me, it is a step to achieve my target, future R. Nutr. Fiza, inshaaAllah. It's the time to build wider networking. and to make more friends. It's the experience that makes us a step ahead right? so, come on people, explore the world and grab the experiences in front of you!


There you go,  Naji with anduh. hmm, budak nakal :P

everyday with marker pen and jadual kehadiran. Sometimes with gloves and senduk.. Owh..!! also with brooms and penyodok . hehe. we are the coolest team u know. Sometimes, we are the one who be the inspector. We checked the foods whether they are in good condition or not, trying to be a good listener to the comments expressed by the team manager of JOHOR, KEDAH and MELAKA, and also the surveyer for borang kajian kepuasan :) One most important thing, we are the best tukang rasa ever! :P well, we didn't learnt only one specific task but numerous of them. aren't we cool ?? he he.



 
 We started with zero but ends with the sweetest friendship. Please do not remove these memories from your heart and mind because I wont. I really appreciate what you guys have shared :) Hoping to see you guys again in future, and may Allah bless and ease your everyday in life :)




p/s: sorry, kite xde whatsapp :3

Lastly, with lots of love, I present this post to you guys. Salam Ramadhan , maaf Zahir dan Batin :)

Love,
future R. Nutr. Fiza.
Tag : , ,

Nampak tak pelangi tu?

By : Fiza Chan..!
Assalamualaikum dan salam persahabatan.. ^_^.

First of all, thanks to my dearest followers yang sudi visit page nie. and sorry for the less updated post.. :3


Pernah tak alami nie..
" tiap kali final exam je, test je, hari2 kritikal je, mesti ade je benda yang tak diinginkan timbul.."

Confirm pernah!
As human, it is common. Life is ain't easy as we all wanted it to be. I'm writing now because my heart is beating something, but it's too much to be expressed. But suddenly, this come across my fb :

(quote from a friend)

Yea, it sounds great to me.. :P Too much things we faced throughout this life. Sometimes only little of laughter but much of tears. And as we cry, cry and cry, our heart is getting tougher. Bold enough not to cry again. right?

haah, I'm searching for reasons behind everything happened, but I failed to reveal some. Keep searching, but it hurts more and more. Then I asked people, what should I do..? cry to Him for answer. And finally I realized, sometime if u love something, u should let it off for a while. Maybe it does not meant for you but to love is not wrong. Then again, the quote above really touch my heart. From now on, move ahead! ^_^.

Now I remember, whenever He give us challenge, that is because we are strong enough to encounter it. Oh my, now i know that I am strong..!! It's just, gotta be stronger for future that already waits. So, people, u guys are strong too! Don't give up, and choose better way because everyone have options.  And you will have a colourful life as cool as rainbow. Untouchable, yet admire by everyone.

" maybe u r tired,
maybe u r just woke up from dreams,
maybe u r having problems,
or maybe u are not in good mood..
but
smile please?
because u look good when u smile.
smile is the best medicine anyway.
good for you, good for everyone.

because,
i'm here, trying to be strong to smile .. " 

And people, don't stop in the middle of your lifetime journey. Problems are just the obstacle to decorate your path. U, Me, we are the same, but what makes us different and special is the way we lead our way. If you always trying to be normal, when will you realize your actual potential? haaa, time to do crazy things! good morning people!

From,
inshaaAllah, bakal R.Nutr. Fiza

Fingers.talking.

By : Fiza Chan..!

" I can see many of Malaysian student always with their smartphone. It is different from my country.."

Yes, I can still remember those words came out from a tutor during my English class. She is an international student, doing her PHD here, in UPM. She taught us English, specifically citation rules. But only for that day.

Yes, no doubt, from my observations too, it give me same view. In lecture hall, during lecture , in tutorial room, at cafeteria and even while walking! I can see fingers playing and swiping here and there on the screen. Of course this is not a bias writing as I'm not excluding myself in this post, however, it has become a phenomenon.

And you know what, looking at someone swiping their screen sometimes triggers others to do so too. Eventhough they may have nothing important to do with, playing with it for even a while can bring the sense of relief. My lecturer once said, human nowadays seems like depend too much on their gadget (phone). Eventhough there is no text message received of any notification arise, they tend to look at their phone.

In my words; As if, the phone exclaim them.

What do you think?

You are so significant~

By : Fiza Chan..!
Assalamualaikum readers..

Huarghh, ROAD RELAY Day~ seriously, I need to build up my stamina again.. 1.3 Km was sooooooo tired enough. Afterall, I haven't been training since my secondary school.. there, No wonder i can't really speed  this morning.. :P Anyway, it feels good to sweat. Hmmm, i'm still waiting for somebody to upload da pics.. then i can publish it here :)

Congrats to my teammate ( of course include me :P )  for winning 2nd place in Indoor games category of sukan rakyat , Kolej Tujuh Belas today.. Next time, kita battle lagi ye!!! mlm ni dapat 2 hamperr!!!


 Hamper ni je sempat snap. yang lagi satu.. da habessss~~


Here,
 Few most significant things currently enlighten my day ^_^. Thanks a lot to my Sifu for da bestest (wrong grammar) birthday gift! ^_^ Gigabyte!


guess what is the green one?

Well, closing ceremony for FIESKO 17, Sports Week II, and Minggu Mesra Haiwan brings a lot of memories to us, MTM.. everyone can feel the bond between us very well.. But the closing also means that it is the lastttt event from MTM 12/13.. i'm very proud to say that,

" Congratulations dear comrades.. we have done the greatest job on Earth !! "

I'm sure we r going to miss every single moment being in this student council board.

Alaaa, x semua org ade~~~ :(

till next time, my frens~.. Oyasumi.. ^_^..

Wassalam..
Tag : , ,

Jangan berhenti..!!!!!

By : Fiza Chan..!
" Along, nanti adek nak join PKTR jugak laa.. bestnye..! "
" Bagi bout number 5, memakai biru, sila bersiap sedia di gelanggang sekarang.."

Di sinilah~~

 Itulah bait2 kata yang menjadi kenangan paling berharga dalam detik hidup... Masa tu, fiza betul2 berharap dapat ikut jejak langkah Along untuk terpilih menjadi salah seorang ahli Program Kepimpinan Tun Razak.Pada masa itu, Majlis Sukan Negara menjadi tempat pilihan PKTR. Alhamdulillah, terpilih untuk ke interview , namun, mungkin rezeki bukan disitu.. Fiza tak berjaya.

" Tak mengapalah, Allah dah aturkan yang lebih baik dihadapan, inshaaAllah... "
 bisik dalam hati kecil.

Tahun 2005 mencatatkan sejarah baru dalam hidup Fiza di mana, waktu itulah fiza pertama kali menjejakkan kaki ke Kejohanan Peringkat Kebangsaan, National Interclub Taekwondo Championship.. Ya Allah, peluang yang besar, cuak pun melampau-lampau. sekali lagi, Majlis Sukan Negara menjadi tempat pilihan kejohanan. Allahuakbar, tak terduga. Namun selepas pertarungan kedua, Fiza tewas. Kekalahan yang dilalui memang pedih, tapi keringat yang dicurahkan, Alhamdulillah, berbaloi.

" Mungkin, bukan rezekiku di sini.. " 
".. tak pe fiza, InshaaAllah ade lg yg lebih baik menanti kat depan... "

Sokongan sentiasa ada dibelakang setiapkali fiza jatuh.. kata mereka, gunakanlah kejatuhan kamu sebagai kebangkitan kamu untuk masa hadapan. Fiza percaya, ada diantara kita pun merasakan perkara yang sama, tapi, ayat yang biasa didengari...

" InshaaAllah ade sesuatu yang lebih baik menanti dihadapan.. "

kan3???

Allahuakbar, Dia sememangnya tahu hasrat dihati.. kali ini, Alhamdulillah, fiza n the geng terpilih untuk menjadi sukarelawan bagi SUKMA ke-16 yang bakal diadakan di Kuala Lumpur pada 28 jun - 7 Julai nanti. Dan Majlis Sukan Negara menjadi tempat dimana kami, para sukarelawan dilatih. Mungkin ianya nampak kecil pada mata para readers, tetapi, ya benar... Dia memang sudah mengaturkan yang terbaik untuk hambaNya. mungkin fiza tidak berjaya untuk sukses di MSN Sebagai seorang atlet, mahupun sebagai salah seorang peserta PKTR, namun diberiNya peluang untuk sekali lagi menjejakkan kaki ke MSN , tetapi kali ini sebagai sukarelawan SUKMA. Sukan yang menjadi impian fiza untuk mewakili pasukan taekwondo fiza suatu ketika dahulu.

Kelakar ek post kali nie? haha.. Post kali ini, dalam berkongsi pengalaman fiza, fiza cuba untuk bawakan mesej kepada para readers sekalian agar, jangan sesekali berhenti dari terus berjuang. Ingat, kita masih ada DIA.. Dia yang selalu memerhatikan, Dia yang selalu mendengar keluhan hambaNYA..dan DIA jugalah yang mengaturkan segalanya. Berdoalah padaNYA kerana doa itu senjata kita :) jadi, JANGAN BERHENTIIIIIII~~~~~ Dia tahu apa yang lebih baik untuk kita.

"..Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan), sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang Mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya.."
Surah al-Baqarah, 216.

Sama-sama kita renungkan mesej yang cuba disampaikan melalui ayat di atas. cuba lihat dari pelbagai perspektif. ingat, Dia maha Mendengar. luahkan padaNYA. ^_^v

Tadaaaa, nak share gambar ckittttt!!! 


 
























Okeylah, nak kne g Lab sudaaa~~ permisi, dan renung2kan k :) jgn renung gambar kite jek :P jangan berhenti dari terus berjuang...
Assalamualaikum.

It's sky, it's a trexxx, It's SKYTREX..!!

By : Fiza Chan..!
Assalamualaikum, readers!


It's just my blog is silent, but I never been silent! hihi..
Now i'm back with brand new post, and it is my pleasure to present this to you sista! hihi..

It's a skytrex day..! 

It's my first time to climb up high in between trees and skyview! Just imagine, about 2 hours of not being on ground. and flying all around the forest.. hihi.. u should try one! and the best part of the day is, having much sweet time with my best friend. Honestly , I really love you even though I'm not that very good friend of yours. 
 Naaa, a pic with maimunah.. an International friend of mine ^_^. Looks like I'm pretty short there.. hihi


Me, Tima, Kak Yana, Kak Ema and Aina ^_^

Kak Yana, Aina, Jedi, Roy, Me and Tima~ ^_^


 Okay, the gloves cost you RM3.. trust me, it's really necessary as u'll deal with ropes and... cables!!.. but if u don't mind about your palm then, no problem!! ^_^


  waahh, having Aiskrim roti after 2 hours climbing, hanging and flying like fox (err, flying fox ) was veeery nice. Plus! orang belanja.. hihi.. just like the old times.. Along, it's our faveret!

Hmm, I really hope to post more cool pictures but .. I don't have them with me.. so, just waiting for others to post the pics to facebook.. And A'll be tagging myself around! hihihi.. thanks for reading! ^_^.

فَإِذَا قُضِيَتِ ٱلصَّلَوٰةُ فَٱنتَشِرُواْ فِى ٱلۡأَرۡضِ وَٱبۡتَغُواْ مِن فَضۡلِ ٱللَّهِ وَٱذۡكُرُواْ ٱللَّهَ كَثِيرً۬ا لَّعَلَّكُمۡ تُفۡلِحُونَ
Kemudian setelah selesai sembahyang, maka bertebaranlah kamu di muka bumi (untuk menjalankan urusan masing-masing) dan carilah apa yang kamu hajati dari limpah kurnia Allah, serta ingatlah akan Allah banyak-banyak (dalam segala keadaan), supaya kamu berjaya (di dunia dan di akhirat). (
(Surah Al-Jum'ah 62: Ayat 10)

 


Wait for more adventurous experience ahead! 
^_^.

 I'll just backdated the post later.. ^_^ really love to share with u guys beautiful experience of mine..
 Till next time~

wassalam..

Stars are many!

By : Fiza Chan..!
Assalamualaikum.

Happy day dear readers!!!

So many things happen and it happened fast!
First of all, alhamdulillah, You And Information Technology (U.N.IT II) Programme has come to it's end. Yea2, quite late for this update but, i don't care! hehe.. Its started like when u eat skittles, but at the end, u'll find the sweetness of it..  Thanks for all the AJK  for your greatest effort.. and, to IM Najdi, IM Faris and IM Nuri, thanks a lot for giving the best cooperation. :)

Till we meet again in the next edition of You And IT ^_______^v

GETTING OLDER?
waaaahh! it's 22 of March already! thanks for the sweetest gift my dear friend ^_________^v and also, for all the wisher, it's an honour to be part of your memories..



Aha! KARNIVAL JOM SIHAT SERDANG!



Alhamdulillah to ba part of it, it's a precious experience .. Its a community programme, built to educate Serdang community on how to perform healthy diet and healthy life. To review your health status and build a better future..! Congratulations to all committees and the residence for giving full support for the programme. inshaaAllah, next year, we'll be back.. he he he. And it's a surprise,, abg Aris Ariwatan do join this programme! I love to be in the community .. and ,, I love foodnatic! hehe, semangat lebih je dak nie.. :) oke, time to train myself on how to educate people!


(p/s: abg Yen kata ; " fiza mcm nak jual broadband" ) huuuuhhh~!

okeylah, till next time, inshaaAllah.
Wallahu'alam :)

Ianya agak awal.. tapi alamakk, terlambatt update!! Hepi Besday Mama~!

By : Fiza Chan..!
Assalamualaikum..


Al Kisah, tanggal 20 Feb dahulu (hehe, tahun dirahsiakannn he he he ) seorang bb comel dilahirkan!!
it's my mum!

Congratulations to Dearest mama for your birthday this year.. walau usia bertambah, namun wajahmu tidak berubah2 :D

This time celebration is quite earlier.. well, nevermind. as long as all of family members are home to celebrate it together! Alhamdulillah, kali ni, birthday girl yang masak main serving.. hik hik. Thanks for da special meatball spaghetti mama. Naahh, special cake and ice cream for u~

 Credit to :
Fairy Cake house and Along!

Not to forget, Sanah Helwah to my sifu! but he's 13 Feb lah. Not 20th.


Looks like, fare well time has come. Happy fighting to my dearest sista, Aby. Go go wirawati! Time to go back to Camp.

And, the bus looks familiar~ huhu.

My Aby's blog : Words Of Life

3 left but 2 is going back soon. Pheww. That's life..

Now, waiting for Along's turn to update her blog.. ho ho ho. How will it be? we'll see..

My Along's Blog : Chumut



 


Okey~~ Got to go~~ haa, Dun forget to click da nuffnang link! donate me some money .. ki ki ki..
P/s: one thing i really wanna share, please, please and please, appreciate every single moment u with family.. once u waste it, it really is a waste. rugiiii~~ ^_^. wassalam..

Sleeping beauty
Tag : , ,

- Copyright © Wings of Words - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -